سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قناعت دولتمندى را بس و خوى نیک نعمتى بود در دسترس . [ و حضرتش را از معنى « فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیّاةً طَیِّبَةً » پرسیدند ، فرمود : ] آن قناعت است . [نهج البلاغه]
 
یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:22 عصر

 

با داشتن یک سایت مجله و محتوا محور، تحت مالکیت و نظارت خودتان، در تمامی قسمتهای سایت، میتوانید تبلیغ خود را بالاتر از رقبایتان نمایش دهید و مشتریان رقبای خود را جذب خود کنید.

طراحی و ایجاد وبسایت مجله سرگرمی تحت مالکیت شما و مدیریت سایت توسط ما و جذب کاربر و درج مطلب و.... برعهده گروه تبلیغاتی پرستو.

رقبایتان را پشت سرتان قرار می دهیم.

امروزه سایتهای سرگرمی و مجله، مخصوصاً سایتهای آموزش محور و مفید، بسیار طرفدار  دارند و همه نوع کاربر تجاری و شرکتی و شخصی و... در آنها عضو بوده و یا ازآن بازدید می کنند.

یکی از صدها مزایای داشتن سایت مجله اینترنتی و مالک آن بودن، ایناست که میتوانید در همه قسمتهای سایت، مانند هدر و بالا و پایین سایت،قسمت چپ و راست سایت، پایین هر مطلب، داخل ایمیلهای اطلاع رسانی به اعضاء و.... تبلیغات خود را به هر نحوی که مایلید در معرض دید همهکاربران قرار دهید و بدلیل تنوع مطالب و گروه بندیها و مضمون ها و به روز بودن و.... از هر نوعصنف و شغلی بازدید خواهید داشت و تبلیغات شما همواره نسبت به دیگر محتواهای سایت، برجسته تر و بیشتر و دائمی میباشد.

بجز طراحی سایت سرگرمی، باید کاربران بیشماری را نیزجذب نمود تا سایت، پربازدید شود که این امر نیز حداقل بمدتیکسال از سوی طراحان سایت طلا گستر انجام میپذیرد

از لحاظ هزینه تبلیغاتی نیز بسیار مقرون به صرفه میباشد زیرا مجموعهزینه طراحی وبسایت سرگرمی که یکبار طراحی شده و یک عمر قابل بهره برداری بوده ودر مالکیت کامل قانونی شما قرار می گیرد، بهمراه یکسال مدیریت کاملوبسایت، بسیار ناچیز است که البته پس از یکسال یا در هر زمان،بدلیل اینکه سایت مجله و سرگرمی شما، دارای کاربران فراوان و مطالب متنوع وبا سابقه و مشهور و.... شده است، در صورت تمایل، میتوانید آنرا با قیمتی بسیار خوب و حتیبالاتر از قیمت مذکور، بفروشید و بدینسان، هم طی یکسال،سود از کنار تبلیغاتتان برده اید و هم پس از یکسال، سود نقدی از فروش سایتحاصل نموده اید.

طراحی سایت مجله آنلاین بهمراه مدیریت سایت و درج مطالب و کاربر و پشتیبانی و....... یکساله حداقل 200 میلیون تومان میباشد که گروه طلاگستر، بدلیل دارابودن تجربه بالا و توانمندیهای مدیریتی و دیگر موارد مورد نیاز، با مجموعاً 100 میلیون تومان یکساله، امکان انجام چنین پروژه ای را دارد.

این فرصت طلایی را از دست ندهید.

مشاوره رایگان. تماس و پاسخگویی: شبانه روزی حتی تعطیلات.

تلفن بازار بزرگ تهران: 02155818943

مدیریت: مهندس سید محمد حسینی 09367547854

و 09329227709

honargara@gmail.com

مشاهده وبسایت طراحان وبسایت طلاگستر:

www.nikman.ir/toptabligh

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ