سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
 
یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:26 عصر

 

سرمایه پذیری و مشارکت مالی و سرمایه گذاری در راه اندازی کارگاهها و تولیدی های لباس و کیف و کمربند پررونق. 

با امکان برداشت نقدی ماهیانه یا سالیانه.

مرکز پخش پوشاک پررونق، صرفاً با هدف گسترش کسب و کار و افزایش محصولات و خدمات و تنوع بخشی به اجناس و.... و حمایت از کالای داخلی و رونق تولید و کسب و کار و... در کنار سرمایه های خود، از دیگر سپرده گذاران نیز جهت سرمایه گذاری با درآمد بالا دعوت بعمل میآورد.

تیم پررونق با حدود 25 سال تجربه و سابقه فعالیت و کار در زمینه پوشاک، با افراد کاربلد و ماهری آشنا میباشد که هریک توانایی و تمایل به راه اندازی تولیدی پوشاک برای خود را دارند اما سرمایه کافی جهت راه اندازی کارگاه یا حفظ تداوم آنرا ندارند. فلذا پوشاک پررونق، کلیه اجناس لازمه مانند پارچه و نخ و... را در اختیار آنها قرارداده تا برای پررونق، محصول مورد نیاز را تولید کنند.

و بدلیل اینکه در این سرمایه گذاری که با حمایت پخش پوشاک پررونق انجام می گردد، تولیدکنندگان، کارگاه اولیه جهت انجام سفارشات پوشاک پرونق را ندارند، سرمایه های دریافتی از سرمایه گذاران جهت راه اندازی کارگاههای تولید لباس و تولید کیف و... برای این افراد ماهر و باسابقه، بکار برده می شود.

و آنان با سرمایه مذکور، تجهیزات لازمه مانند چرخ خیاطی و رهن مکان و... را خریداری و یا تهیه نموده و سپس طی یک الی 3 سال، بتدریج بصورت ماهیانه یا سالانه بصورت اقساط بازپرداخت می نمایند.

رابط مالی و کاری و فنی بین تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، مدیریت پوشاک پررونق بوده و تمامی قراردادها و امور و... با پوشاک پررونق، منعقد و انجام می گردد.

مبلغ برای واریز اقساط ماهیانه نیز توسط پوشاک پررونق از کارمزد و دستمزد آنها کسر گردیده و به سرمایه گذار محترم پرداخت می گردد و پخش پررونق، متعهد و ضامن پرداخت ماهیانه اقساط میباشد.

سرمایه گذاری با بازپرداخت یکساله و یا سرمایه گذاری سه ساله و یا با بازپرداخت ماهیانه قابل پذیرش و انجام میباشد و میزان بازپرداخت هریک، متفاوت میباشد.

شراکت و سرمایه پذیری از 5 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان برای هر نفر از سراسر ایران. 

 

v    در سرمایه گذاری بلند مدت سه ساله، به ازای هر 5000000 تومان سرمایه گذاری، ماهیانه 280000 تومان دریافتی داشته و به حسابتان واریز می گردد که نیمی ازین مبلغ، بعنوان بخشی از سرمایه اصلی و نیمی دیگر بابت درآمد ماهیانه یا همان قسط میباشد و بدینسان، طی سه سال شراکت و همکاری، هم اصل سرمایه و هم درآمد حاصله از آنرا دریافت نموده اید

v    در سرمایه گذای کوتاه مدت یکساله، به ازای هر 5000000 تومان سرمایه گذاری، ماهیانه 160000 تومان دریافتی داشته و به حسابتان واریز می گردد که بعنوان درآمد و اقساط ماهیانه بوده و پس از یکسال، اصل سرمایه اولیه یعنی 5 میلیون تومان نیز عودت داده میشود و بدینسان، طی یکسال شراکت و همکاری، هم اصل سرمایه و هم درآمد حاصله از آنرا دریافت نموده اید

v    در سرمایه گذای یکساله بدون برداشت ماهیانه، به ازای هر مبلغ سرمایه گذاری، پس از یکسال، معادل همان مبلغ، بعنوان درآمد و بازپرداخت، تقدیم و اصل سرمایه نیز همزمان با آن عودت داده میشود و بدینسان، با شراکت یکساله و همکاری، هم اصل سرمایه و هم درآمد حاصله از آنرا دریافت نموده اید.

 

نحوه مشارکت و شروع شراکت و سپرده پذیری؟

جهت حُسن انجام کار، قرارداد شراکت و سرمایه گذاری و سپرده پذیری بین پررونق و شما منعقد می گردد. برای عزیزان خارج از شهر تهران، هم امکان قرارداد حضوری در شهر و محل مورد نظر آنها و هم بصورت آنلاین مقدور است.

 

اعتبار این طرح شراکت و سرمایه گذاری و دعوت به همکاری تا چه زمانی است؟

فعلاً بمدت محدود، پذیره نویسی و سرمایه پذیری انجام میشود و پس از آن، بدلیل تکمیل شدن ظرفیت، امکان شراکت و سرمایه پذیری با درآمد ثابت نخواهد بود.

 

برای شراکت و راه اندازی خطوط تولید و کارگاهها و... نیز تمامی امور از صفر تا صد برعهده گروه پررونق است و کلیه محاسبات مالی، بصورت شفاف و برپایه مستندات و طبق قرارداد میباشد.

 

چرا هر فرد تا 100 میلیون تومان میتواند سپرده گذاری کند؟

هدف ما حمایت از سرمایه های خرد و کوچک و سپرده گذاری با مبلغ کم و سود بالا میباشد که سرمایه هایشان محفوظ مانده و بتدریج توسط خودشان خرج نشود. زیرا امکان سرمایه گذاری در بسیاری از موارد دیگر را ندارند اما برای ما مانعی ندارد. و هر میزان مبلغی، ارزشمند و قابل استفاده است.

 

آدرس فروشگاه و پخش و رزومه و سایر اطلاعات و مشاهده ویدئوی کامل این طرح و پاسخ به تمامی سؤالات متداول و طرح توجیهی سرمایه گذاری و... در سایت فروشگاه لباس پررونق.

این فروشگاه پوشاک، بدلیل حذف واسطه ها و تولید مستقیم و یا واردات بدون واسطه، با کمترین قیمت یعنی به قیمت عمده و قیمت 30 الی 50 درصد کمتر از سایر فروشگاههای پوشاک فعالیت دارد و به همین سبب یعنی ارزانی بیش از حد و کیفیت مطلوب و بالا و مد روز و... بسیار پرفروش و پرمخاطب میباشد و تولیدیهایی که با پررونق، همکاری می کنند، همواره فعال بوده و خواهند بود.

فعالیت فروشگاه در زمینه تولید و پخش و فروش انواع مانتو، لباس زیرزنانه و مردانه، شلوار و پیراهن، سارافون، شال و روسری، لباس مجلسی زنانه و مردانه، کت و شلوار، کیف زنانه و کیف مدرسه، لباس بچه گانه و نوزادی، لباس ورزشی و... دیگر لباسها و همه نوع پوشاک میباشد

تماس مستقیم و شبانه روزی با مدیریت، حتی تعطیلات

مهندس سید محمد حسینی 09367547854

و 09329227709

تماس: بازار بزرگ تهران 02155818943

honargara@gmail.com

اطلاعات کاملتر و نمونه قرارداد سرمایه گذاری و شراکت و... در:

www.porronagh.ir/toptejarat

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ