سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم را با عمل همراه باید ساخت ، و آن که آموخت به کار بایدش پرداخت ، و علم عمل را خواند اگر پاسخ داد ، و گرنه روى از او بگرداند . [نهج البلاغه]
 
یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:24 عصر

 

شراکت در راه اندازی سایت عمومی خرید و فروش دامنه و سایتهای آماده.

هزینه راه اندازی چنین سایتی و نیز اخذ مجوزها و تبلیغات و... حدود 30 میلیون تومان میباشد که سودآوری بسیار خوبی نیز دارد و حدود دو ماه بطول می انجامد تا به بازدید و سوددهی نسبی برسد.

لذا عزیزانی که تمایل دارند در این طرح مشارکت نمایند، با هر مبلغی، حتی از 1 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان میتوانند سهامدار کامل یا بخشی از سایت باشند

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت، امر طراحی سایت و ثبت دامنه، بسیار پرمخاطب شده است و نیز در این بین، خرید و فروش سایتهای آماده و باسابقه و دامین های از قبل ثبت شده، بسیار بازار پررونقی درد. اما یکی از مشکلات همیشگی بین خریدار و فروشنده سایت یا دامنه، این است که نمی توانند به یکدیگر اطمینان کنند

در این راستا، سایت مرکز دامین طلاگستر، درصدد راه اندازی سایتی جدید بعنوان مرجع درج آگهی ثبت دامنه های فروشی و سایتهای فروشی است که خریداران و فروشندگان، بتوانند بطور کاملاً رایگان از آن استفاده نمایند و خریدار از طریق همین سایت، بتواند دامین مورد نظر را سفارش داده و ابتدا مبلغ را از طریق درگاه بانکی آنلاین، پرداخت نماید و سپس فروشنده، اطلاعات را دریافت نموده و دامین را به خریدار منتقل نماید و پس از تأیید انتقال نهایی دامنه یا سایت به خریدار، مبلغ توسط ما به فروشنده پرداخت شود و در این بین، کارمزدی منصفانه از فروشنده دریافت می گردد

.

درآمد سایت، بگونه ایست که سرمایه شما طی یکسال حدود دوبرابر میشود. برای مثال، در پایان هر ماه، حدود 2 میلیون تومان دریافتی نقدی خواهید داشت و پس از یکسال نیز اصل سرمایه شما قابل بازگرداندن خواهد بود زیرا طی این مدت، ما نیز به همان میزان سود نموده ایم و سرمایه قابل بازگشت است.

عطف به اینکه ما از درآمد سایت، برحسب تجربه و تماسها و... اطمینان داریم، از همان ماه اول همکاری و شراکت، امکان پرداخت سود و درآمد پیشفرض مقدور است. برای مثال برای مشارکت با 30میلیون تومان، از همان ماه اول، ماهیانه دو میلیون تومان علی الحساب به حساب شما واریز و تقدیم می گردد و در پایان سال، درآمد مازاد به اضافه اصل مبلغ تقدیم میگردد

گروه طلاگستر در حال حاضر، دارای یک سایت فروش دامنه بطور اختصاصی برای دامین های خود بر روی دامین اصلی talagostar   دات کام میباشد که قصد راه اندازی یک سایت عمومی فروش دامنه دیگران را نیز در برنامه کاری خود دارد

فرصتها دیر بدست میآیند و زود از دست میروند. این فرصت طلایی را از دست ندهید.

تماس همه روزه حتی تعطیلات

مدیریت: مهندس حسینی 09367547854

و 09329227709

پذیرش همکاری و شراکت از سراسر ایران بدون نیاز به حضور شما و یا بدون نیاز به فعالیت از سوی شما. کلیه مراحل از طراحی سایت و تبلیغات و جذب مشتری تا بررسی و تأیید نقل و انتقالات دامین ها و... برعهده گروه طلاگستر میباشد

www.talagostar.com

 


یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:23 عصر

 

طراحی سایت شرکتی و تجاری و شخصی و طراحی سایت فروشگاهی با ضمانت کتبی برگشت کل وجه، در پایان یکسال، در صورت عدم رضایت از طراحی و یا پشتیبانی.

  

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس با امکانات کامل و پنل مدیریت فارسی و آسانبرای همگان، حتی عزیزانی که دانش کدنویسی را ندارند. طراحی وب سایت فولامکانات با تنوع خدمات و محتوا.

وردپرس، نسخه ای جهانی و محبوب با سئو قوی و بسیار محبوب برایگوگل میباشد که کار با آن بسیار آسان است و برای طراحی سایت شخصی یاشرکتی بکار میرود. همچنین امکانات وردپرس، بسیار متنوع میباشد و تقریباً همه امکانات دلخواه همه نوع کاربررا دارا میباشد.

 

طراحی سایت شرکتی و تجاری و شخصی:   6 میلیون تومان.

طراحی فروشگاه اینترنتی:   10 میلیون تومان.

ما از کیفیت و کمیت خدمات خود، مطمئنیم. پس با اطمینان، تضمین می کنیم.

طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل

www.talagostar.ir

 

ساخت فروشگاه اینترنتی با نام و دامنه دلخواه شما و طراحی سایت فروش اینترنتی و خرید پستی کالا با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و پرداخت نقدی کالا و محصولات توسط مشتریان سایت فروشگاه.

 

برخی مزایا و امکانات فروشگاه اینترنتی:

-امکان سفارش آنلاین توسط مشتری

-فرم سفارش آنلاین و خرید اینترنتی

-قالب پنل مدیریت فارسی سایت فروشگاه

-محاسبه هزینه پستی برحسب وزن و شهر مقصد

-درج کلمات کلیدی سایت و هر یک از محصولات

-تعیین نمایش محصولات بطور تصادفی یا بطور ثابت

-درج تصاویر مختلف برای هر محصول، بدون محدودیت

-درج لینکهای سایتهای مختلف در قسمت دلخواه سایت

-ارسال پیامک به شما و مشتری پس از ثبت هر سفارش

-درج توضیحات بدون محدودیت در متن برای هر محصول

-ثبت قیمت و ویرایش قیمت هر محصول در زمان دلخواه

-حذف خرید پستی یا خرید آنلاین برای یک یا چند کالا

-محاسبه آنلاین هزینه پستی توسط مشتری قبل از سفارش

-امکان درج انواع کدهای دلخواه در بخشهای مختلف سایت

-امکانات جانبی مانند ساعت و تقویم و خبرنامه و عضویت

-جستجوگر حرفه ای سایت جهت جستجوی محصول دلخواه

-جستجوی کالا برحسب قیمت، گروه یا عنوان و متن محصول

-سیستم مقایسه محصولات و مقایسه قیمت کالا توسط مشتری

-امکان تعلیق، تأیید یا لغو سفارش کالا بدون هزینه جانبی

-اتصال فروشگاه اینترنتی به پست

-اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی

-گروه بندی محصولات براساس فهرست دلخواه یا فهرست پیش فرض

-رهگیری بسته سفارشی و مرسوله پستی بصورت آنلاین و 24ساعته

-ساخت صفحات جداگانه مانند صفحه تماس با ما و درباره فروشگاه

-درج لوگو و بنر و اسلاید در هدر و فوتر و منوی سمت چپ و راست

-بهترین قالب فروشگاهی با طرحهای جذاب با قابلیت ویرایش قالب سایت

-سفارش اینترنتی کالا توسط مشتری بصورت پست سفارشی یا پست پیشتاز یا دانلودی یا نقدی

-مراجعه مأمور اداره پست به محل مورد نظر شما جهت دریافت بسته پستی

-اتصال به سامانه های پیکی مثل الوپیک و... جهت تحویل خودکار محصولات از شما

و........

 

مدیریت: مهندس حسینی 09367547854 و 09329227709

عطف به مشغله کاری و نیز کثرت تماسها, در صورت عدم پاسخگویی, پیامک داده و یا دقایق یا ساعاتی دیگر, تماس حاصل فرمایید

honargara@gmail.com

مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت در:

www.talagostar.com/nemuneh

 


یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:22 عصر

 

با داشتن یک سایت مجله و محتوا محور، تحت مالکیت و نظارت خودتان، در تمامی قسمتهای سایت، میتوانید تبلیغ خود را بالاتر از رقبایتان نمایش دهید و مشتریان رقبای خود را جذب خود کنید.

طراحی و ایجاد وبسایت مجله سرگرمی تحت مالکیت شما و مدیریت سایت توسط ما و جذب کاربر و درج مطلب و.... برعهده گروه تبلیغاتی پرستو.

رقبایتان را پشت سرتان قرار می دهیم.

امروزه سایتهای سرگرمی و مجله، مخصوصاً سایتهای آموزش محور و مفید، بسیار طرفدار  دارند و همه نوع کاربر تجاری و شرکتی و شخصی و... در آنها عضو بوده و یا ازآن بازدید می کنند.

یکی از صدها مزایای داشتن سایت مجله اینترنتی و مالک آن بودن، ایناست که میتوانید در همه قسمتهای سایت، مانند هدر و بالا و پایین سایت،قسمت چپ و راست سایت، پایین هر مطلب، داخل ایمیلهای اطلاع رسانی به اعضاء و.... تبلیغات خود را به هر نحوی که مایلید در معرض دید همهکاربران قرار دهید و بدلیل تنوع مطالب و گروه بندیها و مضمون ها و به روز بودن و.... از هر نوعصنف و شغلی بازدید خواهید داشت و تبلیغات شما همواره نسبت به دیگر محتواهای سایت، برجسته تر و بیشتر و دائمی میباشد.

بجز طراحی سایت سرگرمی، باید کاربران بیشماری را نیزجذب نمود تا سایت، پربازدید شود که این امر نیز حداقل بمدتیکسال از سوی طراحان سایت طلا گستر انجام میپذیرد

از لحاظ هزینه تبلیغاتی نیز بسیار مقرون به صرفه میباشد زیرا مجموعهزینه طراحی وبسایت سرگرمی که یکبار طراحی شده و یک عمر قابل بهره برداری بوده ودر مالکیت کامل قانونی شما قرار می گیرد، بهمراه یکسال مدیریت کاملوبسایت، بسیار ناچیز است که البته پس از یکسال یا در هر زمان،بدلیل اینکه سایت مجله و سرگرمی شما، دارای کاربران فراوان و مطالب متنوع وبا سابقه و مشهور و.... شده است، در صورت تمایل، میتوانید آنرا با قیمتی بسیار خوب و حتیبالاتر از قیمت مذکور، بفروشید و بدینسان، هم طی یکسال،سود از کنار تبلیغاتتان برده اید و هم پس از یکسال، سود نقدی از فروش سایتحاصل نموده اید.

طراحی سایت مجله آنلاین بهمراه مدیریت سایت و درج مطالب و کاربر و پشتیبانی و....... یکساله حداقل 200 میلیون تومان میباشد که گروه طلاگستر، بدلیل دارابودن تجربه بالا و توانمندیهای مدیریتی و دیگر موارد مورد نیاز، با مجموعاً 100 میلیون تومان یکساله، امکان انجام چنین پروژه ای را دارد.

این فرصت طلایی را از دست ندهید.

مشاوره رایگان. تماس و پاسخگویی: شبانه روزی حتی تعطیلات.

تلفن بازار بزرگ تهران: 02155818943

مدیریت: مهندس سید محمد حسینی 09367547854

و 09329227709

honargara@gmail.com

مشاهده وبسایت طراحان وبسایت طلاگستر:

www.nikman.ir/toptabligh

 


یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:21 عصر

 

طراحی و ایجاد وبسایت تبلیغاتی اختصاصی مرتبط با حوزه شغلی شما، و یا سایت بهمراه مدیریت سایت و جذب کاربر و آگهی و....

رقبایتان برایتان مشتری می آورند.

با داشتن یک سایت تبلیغاتی و نیازمندیهای اختصاصی و تحت مالکیت خودتان، در تمامی قسمتهای سایت، میتوانید تبلیغ خود را بالاتر از رقبایتان نمایش دهید و مشتریان رقبای خود را جذب خود کنید.

امروزه سایتهای تبلیغاتی مخصوصاً وبسایتهای آگهی رایگان، بسیار طرفدار  دارند و همه نوع کاربر تجاری و شرکتی و شخصی و... در آنها عضو بوده و یا ازآن بازدید می کنند.

یکی از صدها مزایای داشتن سایت تبلیغاتی و نیازمندی و مالک آن بودن، ایناست که میتوانید در همه قسمتهای سایت، مانند هدر و بالا و پایین سایت،قسمت چپ و راست سایت، پایین هر آگهی، داخل ایمیلهای اطلاع رسانی به اعضاء و.... تبلیغات خود را به هر نحوی که مایلید در معرض دید همهکاربران قرار دهید و بدلیل تنوع شغلها و گروه بندیها و صنف ها و.... از هر نوعصنف و شغلی بازدید خواهید داشت و تبلیغات شما همواره نسبت به دیگر کاربرانسایتتان و بویژه رقبایتان، برجسته تر و بیشتر و دائمی میباشد

و حتی وقتی رقبا و هم صنفان شما در سایتتان آگهی درج می کنند بدلیلاینکه مطلب و تبلیغ شما بیشتر از آنها در معرض دید کاربران است، شما افزایشتماس بیشتری خواهید داشت و بازدیدکنندگان بجای آنها با شما تماس میگیرند.

بجز طراحی سایت تبلیغاتی، باید کاربران بیشماری را نیزجذب نمود تا آگهی درج کنند و سایت، پربازدید شود، این امر نیز حداقل بمدتیکسال از سوی طراحان سایت طلا گستر انجام میپذیرد

که نمونه سایت تبلیغاتی و آگهی رایگان را در سایت بهتران.کام میتوانید ببینید

سایت behtaran دات کام در حال حاضر، یک سایت فعال با قابلیت پذیرش آگهی رایگان میباشد

از لحاظ هزینه تبلیغاتی نیز بسیار مقرون به صرفه میباشد زیرا مجموعهزینه طراحی وبسایت که یکبار طراحی شده و یک عمر قابل بهره برداری بوده ودر مالکیت کامل قانونی شما قرار می گیرد، بهمراه یکسال مدیریت کاملوبسایت، بسیار ناچیز است که البته پس از یکسال یا در هر زمان،بدلیل اینکه سایت تبلیغاتی شما، دارای کاربران فراوان و آگهیهای متنوع وبا سابقه و مشهور و.... شده است، در صورت تمایل، میتوانید آنرا با قیمتی بسیار خوب و حتیبالاتر از قیمت مذکور، بفروشید و بدینسان، هم طی یکسال،سود از کنار تبلیغاتتان برده اید و هم پس از یکسال، سود نقدی از فروش سایتحاصل نموده اید.

طراحی سایت نیازمندیها بهمراه مدیریت سایت و جذب تبلیغ و کاربر و پشتیبانی و....... یکساله حداقل 100 میلیون تومان میباشد که گروه طلاگستر، بدلیل دارابودن تجربه بالا و توانمندیهای مدیریتی و دیگر موارد مورد نیاز، با مجموعاً 50 میلیون تومان یکساله، امکان انجام چنین پروژه ای را دارد.

این فرصت طلایی را از دست ندهید.

مشاوره رایگان. تماس و پاسخگویی: شبانه روزی حتی تعطیلات.

تلفن بازار بزرگ تهران: 02155818943

مدیریت: مهندس سید محمد حسینی 09367547854

و 09329227709

مشاهده وبسایت طراحان وبسایت طلاگستر:

www.talagostar.com/adssite

 


یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:19 عصر

 

اگر امکان اخذ وام بانکی را دارید، میتوانید هم وام بگیرید و هم درآمد مازاد ماهیانه نیز داشته باشید.

شما وام بانکی بگیرید. ما، هم قسط ماهیانه آنرا را واریز می کنیم و هم ماهیانه مبلغی بعنوان درآمد ثابت شما به خودتان می پردازیم.

و بدینسان یک سرمایه گذاری و شراکت بدون سرمایه انجام داده اید و درآمدی نیز حاصل نموده اید.

سرمایه گذاری و مشارکت مالی و سرمایه پذیری در پخش پوشاک و پخش لباس پررونق.

در کشور ایران و اکثر کشورهای جهان، پوشاک و لباس، در صدر لیست تقاضا و فروش و دارای رتبه برتر یکی از دو محصول پرفروش میباشد  و یکی از نیازهای اساسی و روز مردم به شمار میرود.

مرکز پخش پوشاک پررونق، صرفاً با هدف گسترش کسب و کار و افزایش محصولات و خدمات و تنوع بخشی به اجناس و.... در کنار سرمایه های خود، از دیگر سپرده گذاران نیز جهت سرمایه گذاری با درآمد میلیونی، دعوت بعمل میآورد.

شرایط سرمایه پذیری با وام بانکی و سرمایه گذاری و شراکت:

-وام بانکی باید حداقل 36 ماهه باشد

-حداکثر کارمزد وام 20% سالیانه باشد

-تمامی مراحل اداری و مدارک مورد نیاز دریافت وام بانکی، برعهده سرمایه گذار است

-اگر مبلغ دریافتی وامتان بیشتر از مبلغی است که به ما می پردازید، سهم پرداخت اقساط و درآمد ماهیانه به همان میزانی که از کل وام به ما می پردازید محاسبه و تقدیم میشود

 

مبلغ وام(تومان)

کارمزد سالیانه بانک

درآمد ماهیانه شما(تومان)

هر 5000000

5%

150000

هر 5000000

  7%

140000

هر 5000000

9%

130000

هر 5000000

10%

120000

هر 5000000

12%

115000

هر 5000000

13%

110000

هر 5000000

15%

100000

هر 5000000

18%

90000

هر 5000000

20%

85000

 

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه 5% =درآمد ثابت ماهیانه 150000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه 7% =درآمد ثابت ماهیانه 140000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه 9% =درآمد ثابت ماهیانه 130000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه 10% =درآمد ثابت ماهیانه 120000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه12% =درآمد ثابت ماهیانه 115000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه 13% =درآمد ثابت ماهیانه 110000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه 15% =درآمد ثابت ماهیانه 100000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه18% =درآمد ثابت ماهیانه 90000 تومان برای سرمایه گذار

هر 5000000 تومان وام با کارمزد بانکی سالیانه 20% =درآمد ثابت ماهیانه 85000 تومان برای سرمایه گذار

شراکت و سرمایه پذیری از 5 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان برای هر نفر از سراسر ایران.

حاصل سالها سابقه و تجربیات ما و سرمایه گذاریهای خودمان در کار پوشاک و... اینست که هر میزان سرمایه گذاری در شغل پرسود لباس و پوشاک و کیف، سالانه سوددهی چند برابری دارد که با وجود اینکه بخشی از آن، بعنوان مالیات و هزینه های فروشگاه و جانبی و مخارج و... صرف میشود، اما همچنان سود صافی و خالص تقریباً 2 برابری برای هر میزان سرمایه را دارد.

 

نحوه مشارکت و شروع شراکت و سپرده پذیری؟

جهت حُسن انجام کار، قرارداد شراکت و سرمایه گذاری و سپرده پذیری بین ما و شما منعقد می گردد. برای عزیزان خارج از شهر تهران، هم امکان قرارداد حضوری در شهر و محل مورد نظر آنها و هم بصورت آنلاین مقدور است.

 

اعتبار این طرح شراکت و سرمایه گذاری و دعوت به همکاری تا چه زمانی است؟

فعلاً بمدت محدود، پذیره نویسی و سرمایه پذیری انجام میشود و پس از آن، بدلیل پیشگیری از بوجودآمدن تداخلات مالی و عدم توان محاسبه دقیق سوددهی و بازدهی، متأسفانه امکان شراکت و سرمایه پذیری با مبلغ کم میسر نمیباشد.

 

برای شراکت، و یا تهیه و پخش و فروش و... نیز تمامی امور از صفر تا صد برعهده گروه پررونق است و کلیه محاسبات مالی، بصورت شفاف و برپایه مستندات و طبق قرارداد میباشد.

 

چرا هر فرد تا 100 میلیون تومان میتواند سپرده گذاری کند؟

زیرا اکثر افراد، توان دریافت وام بانکی بیشتر از صد میلیون تومان را ندارند و هدف ما حمایت از سرمایه های خرد و کوچک و سپرده گذاری با مبلغ کم و سود بالا میباشد زیرا امکان سرمایه گذاری در بسیاری از موارد دیگر را ندارند و سرمایه نقدی نیز ندارند و اخذ وام بدون درآمدزایی نیز برایشان نفعی ندارد.

 

آدرس پخش و فروشگاه و کارگاهها و رزومه و سایر اطلاعات و مشاهده ویدئوی کامل این طرح و پاسخ به تمامی سؤالات متداول و طرح توجیهی سرمایه گذاری و... در سایت فروشگاه لباس پررونق.

این فروشگاه پوشاک، بدلیل حذف واسطه ها و تولید مستقیم و یا واردات بدون واسطه، با کمترین قیمت یعنی به قیمت عمده و قیمت 30 الی 50 درصد کمتر از سایر فروشگاههای پوشاک فعالیت دارد و به همین سبب یعنی ارزانی بیش از حد و کیفیت مطلوب و بالا و مد روز و... بسیار پرفروش و پرمخاطب میباشد و سوددهی کاملاً خالص با امکان برداشت نقدی ماهیانه را برای هر سرمایه گذار دارد

فعالیت فروشگاه در زمینه فروش انواع مانتو، لباس زیرزنانه و مردانه، شلوار و پیراهن، سارافون، شال و روسری، لباس مجلسی زنانه و مردانه، کت و شلوار، کیف زنانه و کیف مدرسه، لباس بچه گانه و نوزادی، لباس ورزشی و... دیگر لباسها و همه نوع پوشاک میباشد

تماس مستقیم و شبانه روزی با مدیریت، حتی تعطیلات

مهندس سید محمد حسینی 09367547854

و 09329227709

تماس: بازار بزرگ تهران 02155818943

honargara@gmail.com

اطلاعات کاملتر و نمونه قرارداد سرمایه گذاری و شراکت و... در:

www.porronagh.ir/sherakat

 


یادداشت ثابت - پنج شنبه 100 آذر 12 , ساعت 11:18 عصر

 

اعطای نمایندگی طلاگستر در سراسر کشور: مرکز فروش دامین های رند و رتبه دار.

دریافت نمایندگی فروش تهران و نمایندگی فروش شهرستانها.

درآمد ثابت + پورسانت 20 الی 50 درصدی نقدی و آنی برای شما. بدون محدودیت در میزان فروش یا.....

در هر شهر یا روستا و هر کجای ایران و جهان که هستید، اگر امکان جذب مشتری و یا امکان پاسخگویی تلفنی یا حضوری و یا دفتر کار مناسب با امکان پذیرش حضوری را دارید و یا دارای مغازه خدمات اینترنتی و کافی نت و خدمات کامپیوتری و یا تبلیغاتی و... میباشید، نماینده سایت طلاگستر شوید.

پورسانت 20% الی 40% به ازای فروش هر دامین.

هم به مشتریانتان معرفی شده از سوی شما 50% تخفیف، تعلق میگیرد و هم شما 30% الی 40% پورسانت نقدی آنی از کل هر خرید مشتری، دریافت می کنید.

سایت طلاگستر، یک مرکز جامع دامنه های رند و خاص میباشد که حداقل قیمت اکثر دامینها 1 میلیون تومان و بسیاری دیگر، بیشتر ازین مبلغ و بعضاً تا دهها میلیون تومان میباشد.

برخی از مشتریان ما تمایل به مراجعه حضوری به نمایندگی طلاگستر در شهر خودشان و یا حتی تماس تلفنی با نماینده طلاگستر در شهر مورد نظرشان را دارند که در همین راستا، طلاگستر از همه واجدین شرایط، جهت همکاری، دعوت بعمل می آورد.

 

شرایط کلی:

1-حداقل امکان پاسخگویی تلفنی یا موبایلی یا پیامکی را داشته باشد

2-با طلاگستر، قرارداد داشته باشد

3-تعامل سریع و آنی و فوری با طلاگستر، پس از نهایی شدن سفارش هر مشتری را داشته باشد

4-خوش برخورد و رفتار شایسته با مشتریان را داشته باشد

 

+آیا برای نقل و انتقال مالکیت هر دامنه، نیازمند اقدامی از سوی نماینده است؟

-خیر. وظیفه تمامی امور برعهده طلاگستر بوده و کلیه سفارشات نیز آنلاین و در سایت طلاگستر و توسط خود مشتری، انجام می پذیرد و نمایندگان، فقط جذب و معرفی مشتری را انجام میدهند

 

+مدارک مورد نیاز برای اخذ نمایندگی؟

-به مدارک خاصی، نیاز نیستش و شرکت بودن یا شرکتی نبودن دفتر یا مغازه یا شخص نماینده نیز اهمیت خاصی ندارد. گرچه مشتریان به نمایندگان دارای هویت رسمی تر و یا دارای دفتر، بیشتر اعتماد کرده و مراجعه می کنند

 

+نماینده، از چه راههایی نباید بازاریابی یا جذب مشتری کند و تخلف محسوب میشود؟

-بازاریابی تلفنی{مزاحمت و تکدی گری تلفنی}- پیامک تبلیغاتی- بازاریابی حضوری و سرزده به ادارات و شرکتها و اشخاص و....- و هرگونه تبلیغ و شیوه ای دیگر که منجر به خدشه دار شدن اعتبار طلاگستر و یا ایجاد مزاحمت برای دیگران، تلقی شود، تخلف محسوب شده و شامل پورسانت و نیز ادامه همکاری نمیشود.

 

میزان درآمد ماهیانه نماینده، چقدر است؟

-بستگی به میزان فعالیت هر نماینده دارد و با هر خرید، حتی یک سفارش، پورسانت (حداکثر48ساعته) تقدیم میگردد.

 

+آیا نمایندگان، درآمد ثابت نیز دارند؟

-بله. عطف به اینکه نام نمایندگان در سایت طلاگستر، درج میگردد و برخی مشتریان ممکنست صرفاً بواسطه مشاهده نام نمایندگان، به طلاگستر اعتماد کرده و خرید کنند، یک مبلغ بعنوان درآمد ثابت براساس میزان سپرده گذاری هر نماینده(حداقل یکساله)، چه با معرفی مشتری و چه بدون معرفی مشتری بصورت ماهیانه، تقدیم میگردد که مجزا از پورسانت میباشد. و هرچه مبلغ سپرده گذاری، بیشتر باشد، سهم پورسانت نیز بیشتر می گردد. یعنی حتی اگر نماینده محترم، هیچگونه فعالیتی در ماه نداشته باشد، همچنان ماهیانه درآمد ثابت دارد.

سپرده گذاری 10 میلیون تومان= ماهیانه 600هزار تومان و 30% پورسانت

سپرده گذاری 15 میلیون تومان= ماهیانه 1 میلیون تومان و 30% پورسانت

سپرده گذاری 20 میلیون تومان= ماهیانه 1 میلیون و 200 هزار تومان و 30% پورسانت

سپرده گذاری 25 میلیون تومان= ماهیانه 1500000 تومان و 30% پورسانت

سپرده گذاری 30 میلیون تومان= ماهیانه 1800000 تومان و 35% پورسانت

سپرده گذاری 35 میلیون تومان= ماهیانه 2000000 تومان و 35% پورسانت

سپرده گذاری 40 میلیون تومان= ماهیانه 2500000 تومان و 40% پورسانت

سپرده گذاری 45 میلیون تومان= ماهیانه 2700000 تومان و 40% پورسانت

سپرده گذاری 50 میلیون تومان= ماهیانه 3000000 تومان و 45% پورسانت

سپرده گذاری 60 میلیون تومان= ماهیانه 3500000 تومان و 45% پورسانت

سپرده گذاری 70 میلیون تومان= ماهیانه 4000000 تومان و 50% پورسانت

سپرده گذاری 80 میلیون تومان= ماهیانه 4700000 تومان و 50% پورسانت

 

+آیا بدون سپرده گذاری، میتوان درخواست دریافت نمایندگی فروش طلاگستر داد؟

-خیر. در راستای پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی و نیز اطمینان از صحت عملکرد نمایندگان محترم، مقتضی است که سپرده گذاری بصورت یکساله نزد طلاگستر انجام پذیرد و در پایان یکسال همکاری، کل مبلغ سپرده، بطور کامل، عودت داده میشود

 

تماس: همه روزه 9 صبح الی 11 شب.

مدیریت: مهندس سید محمد حسینی 09367547854

و 09329227709

بازار بزرگ تهران: 02155818943

میدان قیام: 02133563144

عطف به مشغله کاری و نیز کثرت تماسها، در صورت عدم پاسخگویی، پیامک داده و یا دقایق یا ساعاتی دیگر، تماس حاصل فرمایید

اطلاعات کاملتر در:

www.talagostar.com/office 

 


یادداشت ثابت - شنبه 98 دی 22 , ساعت 10:32 صبح

سرمایه جهت تهیه مغازه و یا فروشگاه از شما، کار و تجارت از ما با بازدهی و سوددهی ماهیانه 30-35 میلیون تومان خالص و نقدی برای شما

سرمایه جهت رهن مغازه در تهران حداقل 40 متر و حداکثر 250 متر از شما، راه اندازی و فروش و مدیریت فروشگاه پوشاک در تهران از ما.

هر 100 میلیون تومان سرمایه گذاری در پوشاک= سالانه 70-80 میلیون تومان سوددهی خالص برای سرمایه گذار(ماهانه 6الی8میلیون تومان)

سرمایه پذیری از 10 میلیون تومان به بالا از سراسر ایران.

همچنین از کلیه عزیزانی که امکان رهن فروشگاه و نیز حداقل سرمایه اولیه 100 میلیون تومانی جهت تهیه پوشاک فروشگاه و تجهیزات مورد نیاز آنرا دارند جهت مشارکت و سرمایه گذاری دعوت بعمل میآید.

http://www.mantopalto.ir 

این فروشگاه پوشاک، بصورت حراجی تک فروشی و با کمترین قیمت یعنی به قیمت عمده و قیمت 30 الی 50درصد کمتر از سایر فروشگاههای پوشاک سطح شهر قصد فعالیت دارد و به همین سبب یعنی ارزانی بیش از حد و کیفیت مطلوب و بالا و مد روز و... بسیار پرفروش و پرمخاطب میباشد و سوددهی کاملاً خالص ماهانه حداقل 20 الی 60 میلیون تومان، با امکان برداشت نقدی ماهیانه را برای سرمایه گذار دارد. که البته هرچه متراژ فروشگاه و یا سرمایه اولیه جهت تهیه اجناس، بیشتر باشد بازدهی و سوددهی بیشتری دارد

 

در اکثر کشورهای جهان، رتبه یک فروش را مواد غذایی و رتبه دوم فروش را پوشاک دارد که در صورت دارابودن تجربه و مهارت و سلیقه و توان جذب مشتری و دارابودن مشتریان قدیمی و ابتکار و خلاقیت و.. میتوان در پوشاک و لباس، هر میزان سرمایه را طی یکسال به دو الی 5 برابر تبدیل نموده و افزایش داد

راه اندازی فروشگاه پوشاک مدنظر ما جهت فروش تکی انواع مانتو، لباس زیرزنانه و مردانه، شلوار و پیراهن، سارافون، شال و روسری، لباس مجلسی زنانه و مردانه، کت و شلوار، کیف زنانه و کیف مدرسه، لباس بچه گانه و نوزادی، لباس ورزشی و... دیگر لباسها و همه نوع پوشاک میباشد

نحوه مشارکت و شروع شراکت و سرمایه پذیری، چگونه است؟

در صورت تمایل، قرارداد اجاره ملک بنام خودتان خواهد بود. همچنین جهت حُسن انجام کار، قرارداد مشارکت و سرمایه گذاری و سرمایه پذیری بین ما و شما منعقد می گردد

 

در صورتیکه ملکی ندارید ولی امکان تهیه آن را دارید، تماس حاصل فرموده تا جهت جستجوی ملک مناسب برای فروشگاه، اقدام نماییم. و در صورتیکه ملک مورد نظر و نیز سرمایه اولیه را دارید، جهت شروع کار و قرارداد و... تماس حاصل فرمایید. قبل از تماس، حتماً در سایت پخش لباس پررونق، شرایط ملک مورد نظرمان را مطالعه فرمایید.

 

قیمت رهن مغازه در تهران چقدر است؟

قیمت تقریبی رهن مغازه 50 الی 85 متری، با شرایط فوق، حدود 350 الی 450 میلیون تومان میباشد که البته خیابانهای فرعی، ارزانتر میباشند

آیا سرمایه گذار باید خودش نیز ساکن شهر تهران و یا نزدیک آن باشد؟

خیر. هیچگونه الزامی ندارد و از سراسر ایران، سرمایه گذار با هر مبلغی پذیرفته می شود. تمامی امور از صفر تا صد برعهده گروه پررونق بوده و کلیه محاسبات مالی نیز بصورت شفاف و برپایه مستندات و طبق قرارداد میباشد.

 

با وجود این میزان سوددهی بالا، علت این فراخوان سرمایه گذاری چیست؟

مدیریت پوشاک پررونق در حال حاضر با سرمایه خود در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد که قصد دارد سرمایه ای جدید را جایگزین سرمایه خود کند و سپس با این سرمایه فعلی خود، در زمینه فرهنگ و هنر و فیلم و تیزر و... سرمایه گذاری کند. زیرا معمولاً دیگران با تردید و به سختی وارد حوزه سرمایه گذاری در فیلم میشوند. و مدیریت پررونق بجای سرمایه خود از سرمایه دیگر عزیزان در پوشاک و لباس استفاده می نماید. توضیح کامل این مورد در سایت پررونق و ویدئوی مربوطه قابل مشاهده میباشد

 

اعتبار این طرح شراکت و سرمایه گذاری و دعوت به همکاری تا چه زمانی است؟

تا اطلاع ثانوی معتبرست. و به محض فراهم شدن شرایط همکاری با یک شریک و سرمایه گذار، این فراخوان مشارکت و سرمایه گذاری، فوراً حذف می گردد

 

لطفاً جهت ارتباط ایمیلی، بهیچوجه از روی فرم تماس این آگهی فراخوان، پیام نداده

honargara@yahoo.com و honargara@gmail.com

و مستقیماً به ایمیلهای فوق، پیام ارسال فرمایید

لطفاً بهیچوجه جهت راه اندازی فروشگاه پوشاک، در دیگر شهرها و خارج از شهر تهران، تماس حاصل نفرمایید. زیرا با پوزش، بدلیل عدم آشنایی فرهنگی و محیطی و... از سایر شهرها و نیز عدم امکان مهاجرت از تهران، امکان ایجاد فروشگاه لباس خارج از تهران مقدور نمیباشد

مشاهده ویدئوی کامل این طرح و پاسخ به تمامی سؤالات متداول و طرح توجیهی:

www.porronagh.ir/toptejarat

تماس: بازار بزرگ تهران 02155818943

09329227709

تماس مستقیم و شبانه روزی حتی تعطیلات با مدیریت، مهندس حسینی

مزون پوشاک پررونق 09367547854

رزومه و اطلاعات کاملتر در:

www.porronagh.ir/aboutus

 


یادداشت ثابت - جمعه 98 فروردین 10 , ساعت 10:59 صبح

 

تبلیغ شما در فیلمهای آموزشی طراحی وبسایت با وردپرس و مجموعه فیلمهای کار با اینترنت و فیلمهای رفع مشکلات کاربران در برخی زمینه های گوناگون اینترنت و وبسایتها. یکبار تبلیغ کنید، یک عمر دیده شوید.

این مجموعه فیلمها که حداقل 30 الی 50 فیلم و ویدئوی آموزش طراحی سایت و هریک 3 الی 10 دقیقه و بعضاً بیشتر هستند، بصورت کاملاً رایگان توسط گروه فرهنگی هنری هنرگرا و طلاگستر در اینترنت و شبکه های اجتماعی و... قرار داده میشوند و صدها هزار بار دانلود شده و میلیونها بار دیده می شوید

http://honargara.ir/webfilm 

 

چه فضاهای تبلیغاتی در این فیلمها وجود دارد؟

از آغار تا پایان هر ویدئوی آموزشی، فضاهای گوناگون و بسیاری برای نمایش تبلیغ شما وجود دارد. مانند نمایش نام سایت شما، معرفی شرکت و محصولات شما بصورت متن و تصویر وگویش، زیرنویس و...

 

چه نوع محصولات یا خدماتی، بیشتر مناسب تبلیغ در این فیلمهای آموزشی هستند؟

-شرکتها و سایتهای فروش هاست و دامین و فروش دامنه

-سایتهای فروش قالب سایت و اسکریپت و دانلود افزونه و سایتهای وردپرسی

-شرکتهای تولید نرم افزار و یا ساخت اپلیکیشن و فروشگاههای نرم افزار و بازی کامپیوتری و آنلاین

-تبلیغ نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار حسابداری و نرم افزار مدیریت مشتری و crm

-سایتهای دانلود فیلم و موسیقی و برنامه ها و بازی و نرم افزارها که البته باید مجاز باشند

-شرکتهای فروش ای دی اس ال و اشتراک اینترنت همراه و ثابت و شارژ آنلاین موبایل

-فروشنگان تجهیزات شبکه و شرکتهای خدمات شبکه

-سایتهای تخفیف گروهی و خرید آنلاین و فروشگاههای آنلاین

-طراحان وبسایت و سئوکاران و برنامه نویسان

-کلیه خدمات دهندگان آنلاین در زمینه های متفاوت و استارت آپ ها و کسب و کارها

-وکلا و پزشکان و مراکز درمانی و خدماتی و مدرسین و آموزشگاهها

-آژانسهای هواپیمایی و هتلها و مراکز تفریحی و گردشگری و اماکن توریستی و تشریفات مجالس

-تمامی شرکتها، برندها، کارخانجات و مشاغل کوچک و بزرگ

و...

 

این فیلمهای آموزشی توسط چه افرادی دیده میشوند؟

تمامی صنف ها و شغلها و کارخانجات و شرکتها و مشاغل خانگی و... که قصد ایجاد وبسایت برای خود را دارند و هیچگونه دانشی و یا دانش کمی از طراحی سایت دارند و یا وبسایت دارند و میخواهند که مدیریت آنرا یاد گرفته و خودشان مدیریت کنند. همچنین این فیلمها در اختیار تمامی طراحان وبسایت قرار می گیرد تا در اختیار مشتریان خود بگذارند زیرا با این فیلمها، دیگر نیازی به صرف وقت اضافی برای آموزش حضوری و تک به تک به هر یک از مشتریانشان جهت کار با پنل مدیریت سایتی که برایشان طراحی کرده اند ندارند

 

چه مواردی در این ویدئوهای آموزشی یاد داده میشود؟

·        کار با اینترنت و مرورگر و امنیت کامپیوتر و اینترنت

·        آموزش خرید دامین و انتخاب دامنه و نام برای سایت

·        آموزش خرید هاست و فضای میزبانی برای سایت

·        آموزش نصب سایت و نصب وردپرس بدون نیاز به دانش کدنویسی

·        آموزش ساخت منو برای سایت

·        آموزش درج تصویر در سایت و درج مطلب و لینک و اسلایدر و ویدئو و صدا و...

·        آموزش نصب قالب روی سایت وردپرسی و ویرایش قالب

·        آموزش کامل کار با پنل مدیریت سایت وردپرس فارسی که شامل بخشهای فراوان و گوناگونی میباشد

و... دهها مورد دیگر در زمینه آموزش طراحی سایت وردپرسی

 

با چه مبلغی میتوان در این فیلمهای آموزشی تبلیغ کرد؟

از آنجا که این ویدئوهای آموزشی، کاملاً رایگان منتشر شده و انتشار آن توسط دیگران در همه وبسایتها و اینترنت و شبکه های اجتماعی، کاملاً مجاز و آزاد میباشد و آموزش طراحی وبسایت نیز، نیاز و علاقه بسیاری از افراد میباشد و در این مجموعه آموزشی، بسیار کامل و با شرح جزئیات و بسیار دقیق و حرفه ای، همه چیز آموزش داده میشود، حداقل صدها هزار بار دانلود شده و میلیونها بار نیز دیده میشوند. فلذا تبلیغی بسیار خوب و شایسته بوده و با قیمتی مناسب و توافقی می توانید در تمامی این فیلمها تبلیغ ماندگار و حضور ابدی داشته باشید

honargara@yahoo.com و honargara@gmail.com

تماس و پاسخگویی: شبانه روزی حتی تعطیلات.

مدیریت: مهندس حسینی 09367547854

دفتر بازار بزرگ تهران: 02155818943

مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در وبسایت:

طراحان وب طلاگستر 09329227709

www.talagostar.com/webfilm

تخفیف به عزیزانی که از روی این سایت تماس حاصل می فرمایند

 

 


یادداشت ثابت - جمعه 98 فروردین 10 , ساعت 10:58 صبح

 

ساخت تیزر تبلیغاتی و تیزر تلویزیونی و فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی و تجاری با کیفیت عالی با عوامل حرفه ای تلویزیون و سینما توسط گروه تبلیغاتی و فرهنگی هنری هنرگرا

http://www.honargara.ir

 

برخی روشهای ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم صنعتی و فیلمهای تبلیغاتی:

نحوه ساخت فیلم تبلیغاتی به انتخاب و دلخواه شما: برای مثال، تیزر نمادین با نریشن و گوینده خانم یا گوینده آقا یا با بازی و داشتن مجری.

تیزر رئال و واقعی یا موشن گرافیک یا انیمیشن و دو بعدی و سه بعدی و...

فیلمبرداری از کارخانه و کارگاه تولیدی و شرکت و دفتر و یا فروشگاه و مغازه و..

ساخت نماهنگ تبلیغاتی و ساخت ویدئوی تبلیغاتی و ساخت کلیپ برای خوانندگان و تولید موزیک ویدئو و تدوین فیلمها و تصاویر محصولات شما.

ساخت مستند خط تولید و ساخت فیلم تولید و فیلمبرداری از خط تولید و فیلم معرفی کارخانجات و شرکتها و محصولات و... براساس نوع فعالیت شرکت و کارخانه با طرحها و قیمتهای توافقی.

 

ساخت فیلم برای تلگرام و ساخت تیزر برای تلگرام و تیزر برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و تیزر برای پخش در سایتهای آپلود فیلم و سایتهای دانلود فیلم.

ساخت تیزر مناسبتی و جشنها و تیزرهای خاص و تیزر معرفی اشخاص.

ساخت تیزرهای پخش آزاد و یا جهت پخش تیزر در صدا و سیما و پخش پیامهای بازرگانی و ساخت آگهی تبلیغاتی تلویزیونی.

ساخت تیزر 1 دقیقه ای و 2 دقیقه ای و 30 ثانیه ای و دیگر زمانهای مورد نظر شما.

تعرفه های ساخت تیزر و فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی و مستند صنعتی و... براساس نوع پروژه و طرحها متفاوت میباشد

 

فضاهای نمایش تیزر تبلیغاتی، کجاها میباشد و فیلم تبلیغاتی را در کجاها و چه فضاها و مکانهایی میتوان نمایش داد؟ برخی فضاهای مناسب جهت پخش تیزر تبلیغاتی:

-پخش تیزر در سایتهای اشتراک فیلم و ویدئو(سایتهای ایرانی فارسی زبان و خارجی) عضویت و پخش: رایگان

-پخش تیزر در در فیلمهای آموزشی و ویدئوهای آموزش طراحی وبسایت ساخته شده توسط طلاگستر

-پخش تیزر در تلگرام و کانالهای تلگرام و پخش فیلم تبلیغاتی در گروههای تلگرام(هم رایگان و هم پولی)

-نمایش تیزر در مسابقات ورزشی و برنامه های مرتبط با ورزش که از تلویزیون پخش می شوند

-پخش تیزر در نمایشگاهها و غرفه نمایشگاهی(در غرفه خودتان و یا محیط نمایشگاه)

-پخش تیزر در اینستاگرام و پیج اختصاصی اینستاگرام خودتان(کاملاً رایگان)

-پخش تیزر در جشنواره ها مانند جشنواره فیلم فجر و جشنواره خوارزمی و...

-پخش تیزر در اماکن پرتردد مجهز به ال سی دی و نمایشگر ویدئو و فیلم

-پخش تیزر در همایشها و سمینارهای خودتان یا دیگر سمینارها

-نمایش تیزر به مشتریان و مراجعه کنندگان بطور اختصاصی

-پخش تیزر در سالنهای آرایش زنانه و فضاهای پرمخاطب

-پخش تیزر در مراسمها و جشنهای مناسبتی عمومی

-پخش تیزر در فضاهای اختصاصی و دلخواه خودتان

-پخش تیزر در آپارات(عضویت و پخش: رایگان)

-پخش تیزر داخل ال سی دی های سطح شهر

-پخش تیزر در مراسم خیریه و نکوداشت

-پخش تیزر در مترو و سالن انتظار مترو

-پخش تیزر در یوتیوب(رایگان)

پخش تیزر در فیلمهای ویدئویی و شبکه خانگی ساخته شده و سی دی های شبکه خانگی

پخش تیزر در تئاترها (بستگی به سالن نمایش تئاتر که چنین امکانی را دارد یا خیر؟)

پخش تیزر در فرودگاهها و نمایش تیزر در راه آهن و سالنهای ترمینالهای مسافربری

نمایش تیزر در برنامه های مستند تلویزیونی و غیر تلویزیونی

پخش تیزر در تله فیلمها یا ابتدای فیلمهای تلویزیونی

پخش تیزر در سریالهای شبکه خانگی ساخته شده

پخش تیزر در فیلم کوتاه و بلند و نیمه بلند و...

پخش تیزر در برنامه های تولیدی شبکه خانگی

پخش تیزر در فیلمهای سینمایی ساخته شده

تبلیغ داخل سالن سینما و تبلیغ در سینماها

پخش تیزر در کنسرتهای داخل کشور

پخش تیزر در برنامه های تلویزیونی

پخش تیزر در سریالهای تلویزیونی

پخش تیزر در مسابقات تلویزیونی

و..... صدها و هزاران فضای تبلیغاتی دیگر که به دلخواه خود میتوانید در آنجا تبلیغ کنید

 

سؤال: برای تبلیغ در یک یا چند یا همه فضاهای تبلیغاتی فوق الذکر و دریافت تعرفه آنها با کجا باید تماس بگیرم؟

پاسخ: برحسب مورد و نیز فضای پیشنهاد شده، با مدیریت همان مجموعه یا پرسنل و اشخاص مربوطه تماس گرفته یا به سایت آن مراجعه کنید. زیرا گروه هنرگرا، اطلاع دقیقی از جزئیات تبلیغ و نمایش تیزر در فضاهای فوق را ندارد و صرفاً پیشنهاد دهنده و معرفی کننده این فضاها جهت پخش فیلم تبلیغاتی شما میباشد. بجز مواردی که طرف قرارداد آنها میباشیم. که البته جهت مشاوره رایگان برای ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم تبلیغاتی، و یا انجام سفارش ساخت و تولید فیلم تبلیغاتی تان همواره در خدمتگذاری حاضریم

 

honargara@yahoo.com  و honargara@gmail.com

جهت دریافت نمونه تیزرها لطفاً تماس حاصل فرموده یا پیام ارسال نموده و یا از سایت هنرگرا بازدید فرمایید.

تماس و پاسخگویی: شبانه روزی حتی تعطیلات.

مدیریت: مهندس حسینی 09367547854

خط دوم 09329227709

مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در وبسایت:

تیزرسازان هنرگرا 02155818943

تخفیف به عزیزانی که از روی این سایت تماس حاصل فرمایند

www.honargara.ir/teaser

 

 


یادداشت ثابت - چهارشنبه 96 بهمن 26 , ساعت 11:18 عصر

 

آموزش طراحی سایت بصورت حضوری در منزل یا دفتر یا محل دلخواه شما در تهران

با آموزش حضوری طراحی سایت در یک روز یاد خواهید گرفت که چگونه سایت خود را ایجاد و طراحی کنید

این آموزش طراحی سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی و دانش فنی میباشد و صرفاً آموزش طرحی سایت جهت رسیدن از سطح پایه و مبتدی به سطح متوسطه میباشد

http://www.talagostar.com 

 

در این جلسات آموزش طراحی سایت حضوری، آموزش طراحی سایت با وردپرس یاد داده میشود که همانگونه که مطلعید برنامه وردپرس، در حال حاضر محبوبترین و پرکاربردترین برنامه طراحی وب سایت در جهان میباشد که دهها میلیون سایت در جهان با وردپرس طراحی شده اند و روز به روز در حال افزایش امکانات و پیشرفته تر شدن میباشد

یکروزه شما را از سطح مبتدی به سطح متوسطه میرسانیم. حتی اگر هیچ دانشی از قبل در زمینه طراحی سایت نداشته باشید مهم نیست و کار با وردپرس، آنقدر آسان است که براحتی همه موارد طراحی وب سایت با وردپرس را می آموزید

توجه: آموزش فوق الذکر با آموزش برنامه نویسی و آموزش کد نویسی، کاملاً متفاوت است و فقط برای کاربران عزیزی که هیچگونه آشنایی با طراحی وب ندارند مناسب میباشد که بتوانند با استفاده از قالبها و برنامه های آماده و از قبل ایجاد شده توسط وردپرس، سایت خود را نصب و ایجاد و مدیریت کنند

مناسب ویژه طراحی سایت شرکتی و سایت تجاری و خدماتی و طراحی سایت صنایع و طراحی وب سایت شخصی و سایت آژانسهای هواپیمایی و طراحی سایت ویژه کانترهای آژانس توریستی و...

این کلاسهای آموزش حضوری طراحی سایت با وردپرس، بهیچوجه مناسب ساخت فروشگاه اینترنتی و ایجاد سایتهای فروش آنلاین نمیباشد زیرا سایتهای فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه اینترنتی، نیاز به اتصال به درگاه پستی و یا درگاه پرداخت بانکی دارند که در زمان آموزش حضوری طراحی سایت، امکان تهیه فوری آنها و اتصال و تنظیم آنها میسر نیست و آموزش طراحی وب را با اختلال مواجه میسازد

برای آموزش حضوری طراحی وب سایت حرفه ای در محل دلخواهتان، صرفاً داشتن یک کامپیوتر و یا لپتاپ و امکان اتصال به اینترنت کافیست

در پایان دوره آموزش طراحی سایت حضوری، شما خواهید توانست که براحتی سایت خود را ایجاد و مدیریت و حتی طراحی کنید و با کمی تلاش و ابتکار، سایت را به صفحه اول گوگل بیاورید

دوره جلسه حضوری آموزش طراحی وب: یکروزه در 12 ساعت 70000 تومان و یا دو روزه در دو جلسه 6 ساعته روزانه 50000 تومان

مدرس: مهندس سید محمد حسینی، مدیر مجموعه سایتهای طلا گستر و مدیر گروه تبلیغاتی پرستو و بنیانگذار گروه فرهنگی هنری هنرگرا و...

honargara@yahoo.com و honargara@gmail.com

تماس شبانه روزی حتی تعطیلات 09329227709

خط ویژه جهت اطلاعات کاملتر درباره:

آموزش طراحی سایت 09367547854

مشاهده نمونه کارها و سایتهای ایجاد شده و... در سایت طلا گستر

www.talagostar.com

 

 


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ